استاد ابراهیم زاده
خاطرات من

امروزم باز از اون روزا بود.............

هفته پیش ابراهیم زاده گفت که امروز میاد واسه جزوه دیگه.... قرار بود من بهش اس بدم....

دیشب بهش اس دادم:سلام استاد شبتون بخیر.خانوم مهندس... ام.فردا چه ساعتی میان دانشکده؟

بعد از یه دو سه ساعتی جواب داد:سلام. خوبید؟نیازی نیست دیگه.سوالات طرح شد.ممنون

منم جواب دادم:ممنون-وای آخه چرا؟!!!!!!!من از اون روز کلی ذخیره خوندم که فردا بیام سوالامو ازتون بپرسم!!!!!!

در ضمن واسه خونتونم میخاستم باهاتون صحبت کنم واسه چند تا از بچه ها....دیگه اصلآ نمیان دانشکده؟

جواب داد:چرا میام ولی جزوه دیگه نمیخام.حدود ساعت 11 میام.

وای که داشتم از خوشحالی میمردم.....

امروز صبح ساعت 10 و نیم آماده شدم و رفتم...رآس 11 اومد و اول رفت اتاق فرهاد و بعد از چند دقیقه ای اومد و یه نیم ساعتی با هم صحبت کردیم و سوالامو پرسیدم....بعدشم اومدیم بریم که من وایستادم بیرون واسش گفت دیگه چیه خانوم... (-:

خلاصه تا پایین تا جای ماشینش با هم رفتیم...و صحبتیدیم....

آخرش داشتم تشکر میکردم فقط سرشو تکون میدادو میخندید(تو دلش حتمآ میگفت نمودی ما رو برو بابا برو...آخه خداییش خیلی حرف زدم باهاش....)

وای ولی گفت امتحانم رو سخت آوردم....من میخام 20 بشم....فقط 20.....خدایا کمکم کن..................

در کل روز خوبی بود...............شکر.........



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 16 دی 1391برچسب:, :: 14:53 :: نويسنده : فرشته

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 68
بازدید دیروز : 61
بازدید هفته : 278
بازدید ماه : 274
بازدید کل : 30542
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

كد تغيير شكل موس