شمال
خاطرات من

امروز ابجی دومم اومد...

اخه اون تو یه شهره دیگه زندگی میکنه....

همه مون از دیدن اون و شوهرش و خصوصآ بچه اش خیلی خوشحال شدیم.......

پنجشنبه منو ابجی بزرگم با شوهرش و خواهرشوهرش میریم شمال.......

احتمالآ تا برگردیم نمیتونم بنویسم......

فعلآ..



نظرات شما عزیزان:

ehsan
ساعت22:05---18 شهريور 1391
سلام وب زيباي داري مرسي بهم سر زدي منم لينكت كردم



ماني
ساعت16:17---8 شهريور 1391
سلام فرشته جون
كجايي پس
چه خبر از سفر شمال
دلم برات تنگ شده


شیرین
ساعت23:34---26 مرداد 1391
اندیشیدن به پایان هر چیز، شیرینی حضورش را تلخ می کند. بگذار پایان تو را
غافلگیر کند، درست مانند آغاز


شیرین
ساعت22:50---25 مرداد 1391
ممنون که سر زدی ایشالا که سفر بهت خوش بگذره سعی میکنم امشب یه مقدار دیگه شو تایپ کردم سعی می کنم تا فردا قبل از ظهر تمومش کنم
حتما لینکت میکنم بازم ممنون


حمیدجون
ساعت11:54---25 مرداد 1391
سلام ممنون از این که لینکم کردی منم شمارو لینک کردم

ماني
ساعت2:17---25 مرداد 1391
خوش بحالت فرشته جون
خوش بگذره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, :: 23:22 :: نويسنده : فرشته

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 93
بازدید دیروز : 61
بازدید هفته : 303
بازدید ماه : 299
بازدید کل : 30567
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

كد تغيير شكل موس