منه بیگناه
خاطرات من

امشب افطاری داشتیم.

خاله ها و دایی ها.................

وای باور کنین سرم داره سود میکشه....بچه هاشون بچه که نیستن نمیدونم چه موجوداتی بار اوردن.....

واقعآ که!!!!!!!!نمیدونم چرا بچه های امروزی اینقدر بی ادب و بی تربیت اند؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

ما هم بچه بودیم والا.........

بگذریم......

چند دقیقه پیش یه بحث کوچیکی با مامان و داداش کردم....

میدونی نمیدونم واقعآ اینا به چی فکر میکنن که این حرفا رو میزنن؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بعد از اینکه اینا رفتن داشتم به مامان میگفتم که هر چی فکر میکنم میبینم که اصلآ از اینا خوشم نمیاد.داداش هم خیلی خسته شده بود و خلاصه جفتمون داشتیم ازشون بد میگفتیم...

که یه دفعه مامان گفت اره وفتی میریم خونه شون که تو با دایی میری تو اتاق و من میگم نرو که به حرفم گوش نمیکنی بعد حالا بدن!!!!!!!!!!!!!

فکرشو بکن!!!!!!!!!!!!!!!

اخه من با داییم چه کاری میتونم بکنم تو اتاق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

چقدر فکر باید مسموم باشه که ادم همچین حرفی بزنه........

اخه اون داییمه محرممه............

جریان داییم زیاده.......

این داییم مجرده حدودآ سی سالش هست خب من به عنوان دایی دوستش دارم اونم منو به عنوان خواهرزاده خیلی دوست داره....

یعنی همه خواهرزاده هاشو دوست داره منو یکم بیشتر.همیشه میگه من دوست دارم بهترین دایی باشم که خواهرزاده هام هیچ وقت احساس کمبود نکنن الحق هم هیچی واسمون کم نذاشته....

هر کاری هر وقت ازش خواستم برام انجام داده.......

من و اون با هم رابطه ی خوبی داریم واسه هم مثل دو تا دوست میمونیم......

خیلی از مسائل زندگی اون رو که هیچکی نمیدونه من میدونم....و همچنین برعکس.....

همه ی اعضای خانواده که باهاش هر جور باشن چیزی نیست ولی خدانکنه من و اون با هم یه شوخی ساده بکنیم دیگه واویلا.....

خاله ها که از حسادت کلی تیکه بارم میکنن....

مامانم که کلی فحش و دعوا بارم میکنه و به منه بی گناه همه ی جرم ها و جنایت ها نسبت میده

اخه داییم ادمیه که خیلی اهل بگو بخند با کسی نیست قضیه ی "کم گوی و گزیده گوی چون در...."

در ضمن رو وسایلش هم خیلی حساسه احدی حق نداره پاشو بذاره تو اتاقش چه برسه به اینکه بشینه پشت میزش و کامپیوترش رو روشن کنه!!!!!!!!!

اما برا من ازادی مطلقه میرم تو اتاقش تازه پاهامم میزارم رو میزش و لم میدم همینه که باعث حسادت خاله ها میشه...........

خلاصه اش که نمیدونم چرا افکار خانواده و خصوصآ مامان در مورده این مسآله اینقدر مسمومه........

واقعآ حتی فکر کردن بهش هم حالم رو بهم میزنه.......

اخه اون داییمه......................................

یا بعدش که من کلی گفتم من کی رفتم تو اتاق با اون؟؟؟؟؟بعدم برم مگه چه ایرادی داره؟؟؟؟؟؟

داداشم برداشته میگه چرا وقتی شوهر ابجی بزرگم یعنی دامادمون میاد اینجا اینقدر در مورد گوشی و لب تاب و این چیزا باهاش صحبت میکنی؟؟؟

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اخه ادم در جوابه همچین حرفایی چی باید بگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اخه اون شوهرخواهرمه.اونم مثل برادرمه...

میدونین هر دو دامادامونم رفتارشون با من خوبه.چون خواهرکوچیکه ام به حرفم گوش میدن وکاری اگه بهشون بگم برام انجام میدن...یا یه وقتایی با هم شوخی میکنیم........

با وجود اینکه اصلآ خونواده ی متعصبی ندارم ولی حرفای امشب و کلآ رفتارشون با من در مورد دایی و دامادامون واقعآ عجیبه!!!!!!!!!!

با شنیدن این حرفا از خودم بدم میاد........

شایدم من رفتار درستی ندارم اما اخه هر چی فکر میکنم من حتی یه برخوردمم از رو منظور نبوده!!!!!!

اخه چرا باید اینجوری باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

اینا همش از بی اعتمادیه.......هیچکی به من اعتماد نداره.......

به نظر شما تقصیر منه؟؟؟؟؟

خدایا اینو دیگه کجای دلم بذارم؟بسه ام نیس؟

بازم خدا شکرت..........



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, :: 1:28 :: نويسنده : فرشته

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 61
بازدید هفته : 248
بازدید ماه : 244
بازدید کل : 30512
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

كد تغيير شكل موس