خدایا منو ببخش.........
خاطرات من

سلام.

چند روزیه که فرصت نوشتن نداشتم.

الان از خواب بیدار شدم.خواب میدیدم باهاش ازدواج کردم....خیلی خنده داره نه؟؟؟!!!!خواب جالبی بود.... ولی متآسفم که فقط خواب بود و هیچ وقت به واقعیت تبدیل نمیشه.......

از روزی که اومدیم به جز حرم و خونه ی ابجی جایی نرفتم.......

جاتون خالی شب نوزدهم یعنی شب قدر حرم بودیم.خیلی خوب بود.

امشب یعنی شب بیس و یکم هم میریم حرم.

خدایا خودت به همه ی ادما ، به همه ی مسلمونا ، به همه ی دوستای من ، و اخرش هم به من ، کمک کن که تو این شبای عزیز حالمون عوض بشه . فکر میکنم همین کافی باشه.همین که ما حالمون عوض بشه بسه......

خدایا شکرت.....

خدایا منو ببخش بابت همه ی روزایی که ندیدمت.....

همه ی روزایی که فراموش کردم تو هستی.......

روزایی که به جای توکل به تو به زمینی ها دل بستم.........

خدایا ببخش............

 



نظرات شما عزیزان:

حمیدجون
ساعت16:42---24 مرداد 1391
سلام وبلاگ قشنگی داری میشه منو لینک کنی اگه کردی مطمن باش منم زودلینکت میکنم به وبلاگم سر بزن چون مطلبهای جالبی گذاشتم وعکسهای عاشقانه وامو جدیدهست منتظرتم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:, :: 15:51 :: نويسنده : فرشته

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 116
بازدید دیروز : 61
بازدید هفته : 326
بازدید ماه : 322
بازدید کل : 30590
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

كد تغيير شكل موس