فردا
خاطرات من

وای خدای من باورم نمیشه............

فردا داریم میریم دیگه!!!!!!!

امشب تو مسجد دعوتی داشتیم مثل هر سال...

مامان نذر داره هر سال شب 15 ماه رمضون تولد امام حسن مجتبی علیه السلام تو مسجد دعوتی بده...البته امسال چون فردا داریم میریم امشب گرفتیم..

دارم میمیرم از خستگی!!

از صبح که بلند شدم تا همین چند ساعت پیش همش بدو بدو دنبال کارا!!!!!!

خدا خودش قبول کنه.

خدایا مخلصتم دربست..

ای خدا بازم خودت هوای ما رو داشته باش.....

 



نظرات شما عزیزان:

ماني
ساعت18:53---18 مرداد 1391
دانی زچه رو دیده ما میگرید/ در ماتم شاه اولیا می گرید
تنها ز غمش اهل زمین گریان نیست / عیسی به فلک از این عزا میگرید
با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان
در مناجات شبانه شبهای قدر را التماس دعا دارم


ماني
ساعت18:52---18 مرداد 1391
دانی زچه رو دیده ما میگرید/ در ماتم شاه اولیا می گرید
تنها ز غمش اهل زمین گریان نیست / عیسی به فلک از این عزا میگرید
با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان
در مناجات شبانه شبهای قدر را التماس دعا دارم


شیرین
ساعت13:08---18 مرداد 1391

امشب تمام آینه ها را صدا کنید گاه اجابت است رو به سوی خداکنید ای دوستان آبرودار در نزد حق درنیمه شب قدرمرا هم دعا کنید


شیرین
ساعت19:35---14 مرداد 1391
سفر سلامت حالا کجا میرید که این قدر حالت گرفته است ..... نکنه واسه همیشه ....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, :: 1:51 :: نويسنده : فرشته

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 97
بازدید دیروز : 61
بازدید هفته : 307
بازدید ماه : 303
بازدید کل : 30571
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

كد تغيير شكل موس