معرفی بیشتر
خاطرات من

سلام

دوستان زیادی از من خواستن واضحتر بنویسم یا بیشتر خودم رو معرفی کنم باید بگم که

من تو این وبلاگ فقط قصد دارم گوشه ای از خاطرات زندگیم قسمتی که نمیشه همه بدونن قسمتی که همیشه تو دلم میمونه رو بنویسم......

ولی چون شما همه دوستای من هستید و نظرتون برام قابل احترامه از این به بهد سعی میکنم واضحتر و با جزئیات بیشتری بنویسم......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, :: 13:9 :: نويسنده : فرشته

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 61
بازدید هفته : 285
بازدید ماه : 281
بازدید کل : 30549
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

كد تغيير شكل موس